DEĞİŞİM İŞLEMİNİ NASIL YAPABİLİRİM?

• Değişim adımları:
1. suboutique.com.tr’de yer alan “İade Talep Formu” sayfasına gidin.
2. Formdaki gerekli yerleri doldurunuz.
3. Eğer iade için belirtilen sebepler yeterli bulunursa sizinle iletişime geçilerek iade işlemleri başlatılacaktır.

Not:Ürün ile ilgili herhangi bir parça vb. eksik olursa ve satın alınan ürünün fiş/fatura eksik olursa değişim hakkınızdan yararlanamazsınız.

DEĞİŞİM POLİTİKANIZ NEDİR?

• Değişim süresi elinize ulaştığından itibaren 7 gündür.
• Ürünlerinizi değişim için geri gönderim sırasında ki kargo ücreti alıcıya aittir..
• Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz.
• İndirim (outlet) Ürünlerinde kesinlikle değişim ve hediye çeki tanımlaması söz konusu değildir.
• Değişimler de Fatura , fiş ibrazı zorunludur.

DEĞİŞİMDE KARGO MASRAFLARINI BEN Mİ ÖDEYECEĞİM?

•Alıcının ürünü geri göndermesi sırasında çıkan kargo ücreti ve diğer masraflar alıcıya aittir.

7 GÜNLÜK DEĞİŞİM SÜREM DOLDU, ÜRÜNÜ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?

• Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünün değişim süresi 7 gündür.
• 7 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

SİPARİŞİM NE ZAMAN GELİR?

• Mal/ürünlerin siparişinden itibaren( Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) banka hesaplarına ulaştığı belirlenen andır) en geç 3 (üç) işgünü içinde mal/ürünü teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 5 (beş) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar.

SİPARİŞİM BEN ADRESİMDE YOKKEN GELMİŞ.

• Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
• 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Su Boutique iade edilir.
•Su Boutique iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız bizimle irtibata geçebilirsiniz.

YURTDIŞINA TESLİMATINIZ VAR MI?

• Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.

ALDIĞIM ÜRÜN HANGİ SAATLERDE TESLİM EDİLECEK?

• Hafta içi 09:00 – 18:00 o Cumartesi 09:00-13:00 saatlerinde teslimat yapılır.
• Pazar günü teslimat yapılmaz.

RESMİ TATİL GÜNLERİNDE TESLİMAT YAPILIYOR MU?

• Malasef resmi tatil günleri ve dini bayramlarda teslimatlarımız gerçekleşmiyor.

SİPARİŞİM EKSİK GÖNDERİLMİŞ

• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın. Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte Su Boutique’e geri gönderin.
4. Durumla ilgili iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.

ŞİFREMİ UNUTTUM NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

• Ana sayfada sağ üst köşede bulunan “Kayıt Ol” alanına tıkladığınızda çıkan pencereden “ŞİFREMİ UNUTTUM? ” butonuna basın.
• E-mail kutunuza “suboutuqie.net – Şifre Yenileme Talebi” başlıklı bir bilgilendirme mesajı gelecektir.
• Bu mesajdaki linke tıklayarak şifrenizi yeniden belirleyin.

ŞİFREMİ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM?

• Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Hesabım” sekmesini kullanarak ‘Üye Bilgilerim’ kısmından yeni şifre oluşturabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR